

Diensten



Branding
Branding is het bewust creëren en versterken van een gewenst beeld van een product, dienst of merk om een gunstige positie ten opzichte van concurrenten te realiseren van datgene dat achter het product, dienst of merk schuilgaat. De representatie van de persoonlijkheid van je bedrijf is tegenwoordig erg belangrijk. Hierdoor kunnen mensen een verbintenis voelen met je bedrijf dat verder gaat dan interesse in je product of dienst, waardoor je langere relaties opbouwt en je er meer loyale en meer spenderende klanten aan over houdt. Dit doe je door het oproepen van de juiste, positieve en onderscheidende associaties bij de relevante doelgroepen in je communicatie en visuele uitingen.
Lees meer…
Web Development
Een website kan verschillende doelstellingen hebben. Er zijn websites die informeren, websites die bezoekers in staat stellen te communiceren en informatie te delen en websites met een commercieel doel, zoals een zakelijke website. Wanneer een website behalve informatie over een product ook de optie biedt artikelen online te bestellen, hebben we te maken met een webwinkel. Een goede website straalt vertrouwen uit. De website heeft een goede structuur en inhoud, een functioneel design, is geschikt voor alle schermgroottes en is bovendien erg gebruiksvriendelijk.
Lees meer…
E-mail Marketing
"Bij e-mail marketing maak je gebruik van een mailinglijst met geïnteresseerden die zich daar zelf voor opgegeven hebben en die graag van je horen. Deze mensen stuur je regelmatig (maandelijks of wekelijks bij voorkeur) een e-mail met informatie over je bedrijf of je vakgebied. Je vertelt ze over acties en aanbiedingen, nieuwe producten, nieuwe ontwikkelingen of andere interessante informatie die met jouw branche te maken heeft. Het grote voordeel van e-mail marketing is dat er lead nurturing kan worden toegepast. Lead nurturing is het voeden van leads met waardevolle informatie zodat ze zich verbonden voelen met jouw merk of product en bedrijf en eerder overgaan tot afname van jouw product of dienst."
Lees meer…
Content Creation
Bij content wordt over het algemeen gedacht aan (online) uitingen als teksten, afbeeldingen en video's. Een content creator creëert deze uitingen met behulp van een zelfgemaakt contentplan. Het doel van het contentplan is om de doelgroep van jouw bedrijf te bereiken, te beïnvloeden en te overtuigen. Content creators richten zich meestal op een specifieke doelgroep in een specifieke context.
Lees meer…
Search Engine Advertising
In Search Engine Advertising (SEA) heb je de mogelijkheid om betaald reclame te maken voor je producten en diensten in de zoekmachine van Google, op partnersites van Google en op YouTube. De kracht zit in het presenteren van jouw product of dienst door middel van een advertentie aan de doelgroepen die daar al naar op zoek zijn, affiniteit mee hebben of je website al eerder bezocht hebben. SEA vergroot daarmee jouw relevantie en vindbaarheid bij je doelgroepen zodat zowel de naamsbekendheid en uiteindelijk het aantal conversies wordt vergroot.
Lees meer…
Social Media Advertising