Case
A-Direct autoparts
Na jarenlang hard werken en een gestage groei van het bedrijf, was de uitstraling van A-Direct Automaterialen toe aan opfrisbeurt. We zijn begonnen met een nieuwe huisstijl. Terwijl Femke van "Femfataal" een begin maakte aan de webteksten, hebben we met Jeroen van "NEW DAY studio" een fotoshoot gehouden om vervolgens al deze nieuwe content te verwerken in een gloednieuwe website!
Geleverde diensten
- Logo
- Fotoshoot
- Website
- Fysieke banners
Wie is de klant?
Onze aanpak
Het was al snel duidelijk dat er een nieuwe huisstijl moest komen. De klant was echter wel erg gesteld op het bestaande logo. We hebben er dus voor gekozen om het bestaande logo te moderniseren, waardoor het nog steeds herkenbaar bleef, maar wel meer bij deze tijd past. Het bedrijf is de afgelopen jaren flink gegroeid, waar ze daar best trots op mogen zijn, vinden wij. Vandaar dat we hebben gekozen om een professionele fotoshoot te houden om zo iedereen te laten zien dat ze geen kleine speler zijn in de automotive branche in Den Haag. Als laatste stap hebben we de nieuwe huisstijl doorgevoerd in een gloednieuwe website. Daar wordt doormiddel van de nieuwe foto's ook een goede indruk gegeven van het bedrijf.
"We hebben een opfrisbeurt nodig qua uitstraling van het bedrijf."
Het bedrijf een uitstraling geven die meer bij deze tijd past en die in de hele organisatie doorvoeren.